Op weg naar huis - Reisverslag uit Tradeston, Verenigd Koninkrijk van Wouter Burgwal - WaarBenJij.nu Op weg naar huis - Reisverslag uit Tradeston, Verenigd Koninkrijk van Wouter Burgwal - WaarBenJij.nu

Op weg naar huis

Blijf op de hoogte en volg Wouter

04 April 2017 | Verenigd Koninkrijk, Tradeston

Nou, 5 dagen lang geen internet gehad. Daar ging mijn voornemen om elke iets te schrijven...

Op dit moment zit ik in een heerlijk viking achtig hotel in het centrum van Glasgow.
Na een reis van 4 uur van Holy isle ben ik rond 14uur richting het stadion van Celtic FC getrokken. Wat een prachtig stadion, en ben natuurlijk niet vertrokken zonder een shirtje!

Schotland, maar ook Glasgow, is echt een aanrader voor een weekendje weg.
Ik ga nog even genieten in de binnenstad voordat ik morgen aan het begin van de middag terug naar Nederland vlieg.

groetjes allemaal!

  • 04 April 2017 - 17:10

    Gea:

    Goeie reis naar huis morgen :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Tradeston

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2017

Een korte update

26 April 2017

Holy Wednesday

22 April 2017

Tibet: het land van de vliegende yogi`s

04 April 2017

Op weg naar huis

30 Maart 2017

wachten op het vliegtuig
Wouter

Actief sinds 19 Maart 2017
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 13646

Voorgaande reizen:

19 Maart 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

22 April 2017 - 06 Mei 2017

Tibet 2017

Landen bezocht: