Tibet: het land van de vliegende yogi`s - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Wouter Burgwal - WaarBenJij.nu Tibet: het land van de vliegende yogi`s - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Wouter Burgwal - WaarBenJij.nu

Tibet: het land van de vliegende yogi`s

Blijf op de hoogte en volg Wouter

22 April 2017 | Nederland, Schiphol

Eindelijk is het dan zover, nadat ik er 3 maanden naar toe geleefd heb, sta ik met mijn tasje met uilenprint te wachten bij gate e18.

Het wordt een vlucht vol met boerende en slurpende Chinezen, dus oordoppen in een slapen!

Het is trouwens erg druk op Schiphol, het wachten bij alle controles koste mij anderhalf uur.
Waar ik grote zweetplekken en diepe fronzen signaleer bij andere blijf ik koel en droog. Letterlijk en figuurlijk. Waarom zou je je druk maken als je zoiets fantastisch mag doen??
Het enige nadeel is dat ik mijn lieve Corine moet missen voor 2 weken :(

Vannacht om 1uur jullie tijd verwacht ik aan te komen in Beijing, de hoofdstad van China. Vanuit daar vlieg ik 2 uur later naar Chengdu om zondagmorgen 6uur jullie tijd aan te komen.
Chengdu is bekend door de 2 schattige pandaberen die nu in Ouwehand wonen. We maken een klein uitstapje naar dit reservaat om ze "live" te zien!




  • 22 April 2017 - 18:43

    Gea:

    Pas goed op jezelf en je Uilentasje ;-)
    Een hele goede reis en veel plezier.
    Wel mooie foto's maken he.
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2017

Een korte update

26 April 2017

Holy Wednesday

22 April 2017

Tibet: het land van de vliegende yogi`s

04 April 2017

Op weg naar huis

30 Maart 2017

wachten op het vliegtuig
Wouter

Actief sinds 19 Maart 2017
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 13639

Voorgaande reizen:

19 Maart 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

22 April 2017 - 06 Mei 2017

Tibet 2017

Landen bezocht: