Tibet: het land van de vliegende yogi`s - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Wouter Burgwal - WaarBenJij.nu Tibet: het land van de vliegende yogi`s - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Wouter Burgwal - WaarBenJij.nu

Tibet: het land van de vliegende yogi`s

Blijf op de hoogte en volg Wouter

22 April 2017 | Nederland, Schiphol

Eindelijk is het dan zover, nadat ik er 3 maanden naar toe geleefd heb, sta ik met mijn tasje met uilenprint te wachten bij gate e18.

Het wordt een vlucht vol met boerende en slurpende Chinezen, dus oordoppen in een slapen!

Het is trouwens erg druk op Schiphol, het wachten bij alle controles koste mij anderhalf uur.
Waar ik grote zweetplekken en diepe fronzen signaleer bij andere blijf ik koel en droog. Letterlijk en figuurlijk. Waarom zou je je druk maken als je zoiets fantastisch mag doen??
Het enige nadeel is dat ik mijn lieve Corine moet missen voor 2 weken :(

Vannacht om 1uur jullie tijd verwacht ik aan te komen in Beijing, de hoofdstad van China. Vanuit daar vlieg ik 2 uur later naar Chengdu om zondagmorgen 6uur jullie tijd aan te komen.
Chengdu is bekend door de 2 schattige pandaberen die nu in Ouwehand wonen. We maken een klein uitstapje naar dit reservaat om ze "live" te zien!

• 22 April 2017 - 18:43

Gea:

Pas goed op jezelf en je Uilentasje ;-)
    Een hele goede reis en veel plezier.
    Wel mooie foto's maken he.
    XXX